Wat kan ik doen voor jou?

Back Office
  • Agendabeheer: het inplannen van vergaderingen en afspraken, een agenda die altijd up to date is.

  • Beheren van je e-mail inbox: beantwoorden van mails en ordenen van de mailbox inclusief templates en auto-reply.

  • Het organiseren en structureren van documenten en processen.

  • Kwaliteitsdocumenten schrijven

  • Alle vormen van administratie

Klantsupport
  • Beantwoorden van klantvragen, afhandelen van klachten, verstrekken van product informatie en verwerken van retourzendingen.

  • Klantcontact via de mail, sociale media kanalen of live chat

  • Algemene ondersteuning aan klanten

Voor zorgprofessionals
  • Mailbeheer (cliĆ«nten en verwijzers)

  • Agendabeheer (intakes, afspraken, collegiaal overleg)

  • Dossiervoering en registratie

  • Facturatie

  • Wet- en regelgeving

Facturatie
  • Facturen verzenden

  • Betalingen klaar zetten

  • Categoriseren van facturen

  • Verwerken van declaraties en orders

  • Gegevens controleren

  • Debiteuren bewaken