Wat kan ik doen voor jou?
Back Office
Agendabeheer: het inplannen van vergaderingen en afspraken, een agenda die altijd up to date is.
Beheren van je e-mail inbox: beantwoorden van mails en ordenen van de mailbox inclusief templates en auto-reply.
Het organiseren en structureren van documenten en processen.
Kwaliteitsdocumenten schrijven
Alle vormen van administratie
Klantsupport
Beantwoorden van klantvragen, afhandelen van klachten, verstrekken van product informatie en verwerken van retourzendingen.
Klantcontact via de mail, sociale media kanalen of live chat
Algemene ondersteuning aan klanten
Voor zorgprofessionals
Mailbeheer (cliƫnten en verwijzers)
Agendabeheer (intakes, afspraken, collegiaal overleg)
Dossiervoering en registratie
Facturatie
Wet- en regelgeving
Facturatie
Facturen verzenden
Betalingen klaar zetten
Categoriseren van facturen
Verwerken van declaraties en orders
Gegevens controleren
Debiteuren bewaken